Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Postavení značky AB na českém trhu elektroniky a její marketingová strategie
Wiesnerová, Renata ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Němeček, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou marketingové strategie a aktivit značky AB, která je součástí velkoobchodu s elektronickým zbožím K+B Progres, a.s. Řízení značky má na starost tzv. importní oddělení, které se však již věnuje i exportním aktivitám. Práce je zaměřena na portfolio malé spotřební elektroniky. Firma zboží nevyrábí, ale obchoduje s ním. Autorka práce zkoumá stávající marketingové aktivity značky AB a dále analyzuje její vnější i vnitřní okolí. Analýzy, které byly za účelem splnění cíle práce provedeny, jsou PEST, VRIO a analýza mikrookolí značky. Dále autorka provedla dotazníkové šetření především za účelem zjištění vnímání značky AB spotřebiteli. Na základě shromážděných informací byly zhotoveny analýza SWOT a z ní vyplývající doporučení.
Improving marketing mix in the company DeLonghi Group
Kevchenkova, Ekaterina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Skupina DeLonghi Skupina firem byla založena v Itálii v roce 1902 a je odho z největších výrobců v oblasti malých domácích spotřebičů. To zahrnuje značky jako DeLonghi, Kenwood a Braun. Předmětem mé bakalářské práce je marketingový mix DeLonghi Společnosti ve skupině. Hlavním cílem rozvíjet způsoby, jak zlepšit marketingovou politiku společnosti prostřednictvím změn v marketingovém mixu. V pracovní situace hodnocena ekonomické skupiny DeLonghi, vnitřního a vnějšího prostředí přes PEST analýza, 5 Porter sil. Tak, analýzu postavení na trhu společnosti vymezením cílové skupiny, hlavní konkurenti, podíl na trhu; Posouzení marketingového mixu 4 P pomocí BCG matice, cenové elasticity, marketingový výzkum sítě, odhalovat mechaniku prodejních a marketingových kampaní; provedena SWOT analýza; identifikované osvědčené postupy pro každou P v rámci skupiny. Tyto studie poskytly základ pro návrhy na zlepšení marketingového mixu společnosti v podobě zavedení Stage Gate, prohlubuje analýzu výpočtu cen rozšířit typy přímého prodeje, zavedení Agile metodou, marketingu, rozšíření projektu Mystery shopper.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.