|
Postavení značky AB na českém trhu elektroniky a její marketingová strategie
Wiesnerová, Renata ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Němeček, Tomáš (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou marketingové strategie a aktivit značky AB, která je součástí velkoobchodu s elektronickým zbožím K+B Progres, a.s. Řízení značky má na starost tzv. importní oddělení, které se však již věnuje i exportním aktivitám. Práce je zaměřena na portfolio malé spotřební elektroniky. Firma zboží nevyrábí, ale obchoduje s ním. Autorka práce zkoumá stávající marketingové aktivity značky AB a dále analyzuje její vnější i vnitřní okolí. Analýzy, které byly za účelem splnění cíle práce provedeny, jsou PEST, VRIO a analýza mikrookolí značky. Dále autorka provedla dotazníkové šetření především za účelem zjištění vnímání značky AB spotřebiteli. Na základě shromážděných informací byly zhotoveny analýza SWOT a z ní vyplývající doporučení.
|
|
Improving marketing mix in the company DeLonghi Group
Kevchenkova, Ekaterina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Boháček, Jiří (oponent)
Skupina DeLonghi Skupina firem byla založena v Itálii v roce 1902 a je odho z největších výrobců v oblasti malých domácích spotřebičů. To zahrnuje značky jako DeLonghi, Kenwood a Braun. Předmětem mé bakalářské práce je marketingový mix DeLonghi Společnosti ve skupině. Hlavním cílem rozvíjet způsoby, jak zlepšit marketingovou politiku společnosti prostřednictvím změn v marketingovém mixu. V pracovní situace hodnocena ekonomické skupiny DeLonghi, vnitřního a vnějšího prostředí přes PEST analýza, 5 Porter sil. Tak, analýzu postavení na trhu společnosti vymezením cílové skupiny, hlavní konkurenti, podíl na trhu; Posouzení marketingového mixu 4 P pomocí BCG matice, cenové elasticity, marketingový výzkum sítě, odhalovat mechaniku prodejních a marketingových kampaní; provedena SWOT analýza; identifikované osvědčené postupy pro každou P v rámci skupiny. Tyto studie poskytly základ pro návrhy na zlepšení marketingového mixu společnosti v podobě zavedení Stage Gate, prohlubuje analýzu výpočtu cen rozšířit typy přímého prodeje, zavedení Agile metodou, marketingu, rozšíření projektu Mystery shopper.
|